söndag 2 maj 2010

1:a Maj

Vilken underbar dag.

Idag blir det pluggande. Ska läsa på lite inför sjukvårdskursen. Men solen skiner så det blir nog att sitta på balkongen med kaffe och skolboken.

Igår var vi i Helsingborg på 1:a maj demonstration. Det var trevligt. Mycket folk, bra tal och vänsterdräggen fick sitta på en gräsmatta i ösregnet, övervakade av polisen. He he he...

Bilresan dit var ett lidande utan dess like. Först med Kristers countrylåtar och sedan med Alexanders Neofolk musik. Det är ingen av dem som kommer att få bli kulturminister i min regering iaf.

Jag passade på att dela ut mina visitkort och att fiska röster igår också. Jag gjorde slut på de 50 visitkort jag hade med mig. Det kommer att bli bra som tusan.

Dagens citat: Ur A.C.s 1:a maj tal...
-"Men jag bryr mig inte om han så studerat i den finaste grottan i hela Afghanistan."

1 kommentar:

  1. Feindflug är inte neofolk och detta gillade du ju t.o.m så sluta gnäll =)
    http://www.youtube.com/watch?v=7mQfBQgs3mc

    SvaraRadera

Kommentera gärna om ni vill.