lördag 15 maj 2010

Förbannade väder...

Vilken underbar dag.

Eller kanske inte. Förbannade skitväder. När man för en gångs skull är ledig så är det kallt och mulet. Det är så jävla typiskt. Jag blir mer och mer förbannad på idioterna som pratar om global uppvärmning. Nästa gång någon säger något sånt får de en smäll.
Men Juli och Augusti kommer att bli bra spår jag. Någon jävla gång måste väl sommaren komma.

Kollade mina fonder innan idag också. Förbannade Greklands-kris. Hur fan ska man kunna bli miljonär någon gång om det ska vara så här? Det fungerar ju inte att arbeta ihop pengarna och i spel har jag bara tur om jag satsar småpengar. Jag lyckades tippa in 4 matcher i hockeyn igår. Vinst? 22.50 kr...


Dagens citat: Av Arthur Schopenhauer.
"Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna om ni vill.