Vilken underbar dag.
Eller kanske inte. Är lite uttråkad och irriterad idag med. Lite drygt 3 veckor kvar på det här dårhuset nu varav en vecka blir på varvet i Landskrona.
För det första så är det att jag reggat min blogg på ett par sidor för att få fler besökare. Nackdelen med det är att jag måste besöka några andra bloggar för att det ska slumpas besökare till min sida. Det kunde vara kul tänkte jag när jag reggade mig där. Dels på blogstart och dels på www.mera-trafik.se Men de båda består mest av en flock unga tjejer i 14-18års åldern som skriver om skor, skor, skor, skor, smink, kläder, skor, hästar, skor och mera skor. Det hade säkert varit jävligt intressant om jag var en sån och jag förstår att min blogg knappast kan fånga deras intresse.
För det andra så är det ett misstag jag gjorde för något år sedan som hemsöker mig. Ett misstag som kostar mig pengar. Men nåväl, det får vara en dyrköpt läxa. Man lär så länge man lever. Kanske kan få in en slant genom att sälja lite hushållsartiklar i silver som jag inte behöver?
Fast å andra sidan så har jag jobbat en extra månad och problemet är snarare var jag ska göra av mina pengar. Funderar på att investera i guld. Det har ju fungerat i alla tider. Någon som har något annat förslag?
Dagens citat: "Jag förstår inte varför TV ber om ursäkt för tillfälliga avbrott, men aldrig för de ordinarie programmen. " - Otto Preminger
Bitter, cynisk, kritisk, trött, sarkastisk, förbannad, sårad, överarbetad, underbetald, ironisk, uttråkad, irriterad, uthängd, maskerad, skeptisk, förrådd, sjöman och det är ändå bara början...
Visar inlägg med etikett Skor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Skor. Visa alla inlägg
torsdag 22 juli 2010
söndag 18 juli 2010
Fille Flytväst - Rubrikernas man eller Vad man inte vill hitta i sina löparskor en lördagsmorgon.
Vilken underbar dag.
Eftersom folk skrivit att de vill läsa mer om Herr Flytvästs öden och äventyr så får jag väl böja mig för mina läsare…
Dagens inlägga handlar väl inte så mycket OM Fille Flytväst utan är mer baserat på hans erfarenheter av bus här ombord. Det är en härdad man. Han har råkat ut för mycket konstiga saker här ombord. Men han är å andra sidan inte så oskyldig som han ser ut. Han kommer nog att ge igen med samma mynt. Eller i det här fallet, samma dildo.
Jag gillar listor. Den senaste listan har Fille Flytväst hjälpt mig med. ”Var man inte vill hitta en dildo en tidig lördagsmorgon.” På plats nummer 713: I träningsskorna.
För övrigt så är jag en dålig förlorare. Det fick en datorskärm erfara. Jag sa aldrig mer satsa pengar på fotboll.
Dagens bild: Plats nr 713
Eftersom folk skrivit att de vill läsa mer om Herr Flytvästs öden och äventyr så får jag väl böja mig för mina läsare…
Dagens inlägga handlar väl inte så mycket OM Fille Flytväst utan är mer baserat på hans erfarenheter av bus här ombord. Det är en härdad man. Han har råkat ut för mycket konstiga saker här ombord. Men han är å andra sidan inte så oskyldig som han ser ut. Han kommer nog att ge igen med samma mynt. Eller i det här fallet, samma dildo.
Jag gillar listor. Den senaste listan har Fille Flytväst hjälpt mig med. ”Var man inte vill hitta en dildo en tidig lördagsmorgon.” På plats nummer 713: I träningsskorna.
För övrigt så är jag en dålig förlorare. Det fick en datorskärm erfara. Jag sa aldrig mer satsa pengar på fotboll.
Dagens bild: Plats nr 713
Etiketter:
dildo,
Fille flytväst,
Skor
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)