lördag 5 juni 2010

Vilken underbar artikel

Vilken underbar dag.

Solen skiner och det är nästan vindstilla. Ölands södra grund skymtar vid horisonten.
Idag är det dags. Idag börjar T. sin träning. Han har redan börjat fuska. Att försöka manipulera en stegräknare är lågt. Riktigt lågt.

Läser tidningen. Kalmargardet är på gång nu. Hatten av för dem. Om de kan snoka reda på saker som polisen inte kan är de skarpa. Jag tror inte det är grundlösa anklagelser mot herr Hellvin heller. Han har en hel del att stå till svars för. Det kommer att bli pinsamt för vänsterpartiet när det börjar dyka upp lite bevis...

http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/vansterpartist-hangs-ut%281957599%29.gm

Idag satsar jag mina pengar på Rumänien och Slovakien.

Dagens citat: Angående dagens artikel i barometern säger X:
-"Ahhh... Herr Hellvin. Jag är beredd att dö för mina åsikter, är du?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna om ni vill.