onsdag 14 juli 2010

It aint over until tha fat lady swings

Vilken underbar dag.

Var iland i Holmsund för att klippa mig. Men det var tydligen fullbokat på alla fyra ställena jag gick till. Hur stor är den jävla chansen? Varför ska alla förbannade samer klippa sig en onsdags klockan tre? Det är en konspiration…
Så jag får fortsätta att vara långhårig ett tag till. Funderar starkt på att raka av allt igen. I brist på roliga saker att skriva så får ni en bild på den feta damen akterifrån.



För övrigt så hittade jag en rolig sida med alla saker man inte visste att man behövde. Den heter Bluemonkey och jag lade upp en länk till den nere till vänster.


Dagens citat: I nattens mörker så hörs konstiga läten på bryggan…
- ”Reinbek? Reinbek! REINBEK! Wo bist du, Reinbek? Was macht du, Reinbek? Reeeeeeeeeeinbek!”

2 kommentarer:

  1. Säker på att det var Reinbek de sa och inte Rainman? ;)

    SvaraRadera
  2. Hmmm om det finns ett tält som ser ut som det här gör så förstår jag att det blir sålt, främst till män då. http://www.bluemonkey.se/product_info.php?products_id=300&osCsid=579e404ed4ea1436d4f51f4861ea3446

    SvaraRadera

Kommentera gärna om ni vill.