tisdag 26 januari 2010

Mästerdetektiverna i arbete...

Vilken underbar dag!

Jag var lite för sen med att anmäla mitt intresse till visningen av huset jag ville ha. Budgivningen var redan igång. Jag vill inte slänga ut 1,5 miljoner på ett hus jag inte sett. Så det blir att leta vidare. Fan, det hade varit perfekt annars. Men det är ingen stress. Just nu så är jag nöjd med tillvaron. Att ha en kock som inneboende har sina fördelar.

Har haft en värdering av min lägenhet. Det gick väl sådär. Jag hade hoppats att få ut mer pengar för den. Men det kunde varit värre också.


Senare idag blir det lite detektivarbete. Nu är det sluttramsat. Det borde gjorts för länge sedan. Men det ska bli kul.


Dagens citat: Ur filmen Hot Fuss
"Han har stoppat fingret i den där ankdammen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna om ni vill.