fredag 24 september 2010

Spännande tider och Larssons fula knep

Vilken underbar dag.

Igår var vi ute och åkte en sväng, idésprutan L. och jag. Partiarbete kan vi kallad det. Han har många idéer, den gode L. Många bra idéer och en hel del fula knep. Han är nästan ett geni skulle man kunna säga. Det bådar gott inför framtiden. Detta kan bli stort.

Jag var även förbi J&S igår och fikade. Även J. har en massa bra idéer. Det har han alltid. Senaste projektet var en riktig lyckoträff. Han är också nästan ett geni ibland skulle man kunna säga. Det bådar väldigt gott inför framtiden.

Jag har lovat att baka Blåbärsmuffins idag åt J&S och en flock små troll. Jag undrar vilket land muffins kommer ifrån och vilken typ av invandrare jag bara måste ha som hjälper mig med dem. Alla vet ju att vi svenskar skulle svälta ihjäl utan invandringen.

Vi lever i spännande tider. Vi måste smida medan järnet är varmt. Detta är vår Thulevåg. Husen är billiga i Grästorp. Nu kör vi, gubbjävel!

Dagens citat: "Det är bara fult att ljuga om man blir avslöjad."

Dagens roliga historia: Direkt från Jimmys facebook...
"Jimmie Åkesson promenerar omkring i Stockholm när han ser Aftonbladets chefredaktör Jan Helin bli våldtagen av en stor neger. Åkesson ser förvånad ut, men sedan rycker han på axlarna och går vidare. Helin ropar förskräckt efter honom: ”Hjälp mig, Åkesson! Du ser väl att jag blir våldtagen av en kolsvart djungelbarbar”. Åkesson vänder sig om och utropar: ”Oj, förlåt mig! Jag trodde vi gillade olika"."

3 kommentarer:

  1. Ha, ha, rolig historia. Ok om jag lånar den och sätter in dne på min jävla blogg?

    SvaraRadera

Kommentera gärna om ni vill.