söndag 17 oktober 2010

Mångkulturen är död... i Tyskland iaf.

Vilken underbar dag.

Hittade en underbar artikel i Fria tider. Mångkulturen är tydligen död enligt Angela Merkel. I Tyskland i alla fall. Hoppas att det sprider sig. I Fria tiders artikel kan man läsa ” I ett anförande under Jungen Union-kongressen i Potsdam idag konstaterade Merkel att det mångkulturella samhället är ett ”misslyckat, totalt misslyckat” koncept.”

Det är alltid kul när man själv har rätt och andra har fel. Jag gillar det. ”Vad var det jag sa” tycker jag om att säga. Jag hoppas att de svenska politikerna snart också tar sig mod att säga samma sak. Det mångkulturella samhället är ett misslyckat, totalt misslyckat koncept och ska avvecklas snarast. Det har mitt parti sagt sedan starten och vad var det jag sa. Vi har rätt. Vi har haft rätt hela tiden. Vi blir fler och fler som inser det också.
Sug på den, Rainfeldt, och konstatera samma sak själv.

Dessutom så finner jag det rätt så skrattretande att den svenska pressen inte skrivit något om hennes uttalande. Det är på gränsen till censur. När en politiker, ett lands förbundskansler, ledaren i ett av de större EU länderna säger en sån sak, då måste det ni ta det på allvar. Detta är början till slutet.

Dagens citat: Det är så bra att det tål att sägas en gång till:
”…det mångkulturella samhället är ett ”misslyckat, totalt misslyckat” koncept.”

3 kommentarer:

  1. Nu är Fria tider inte den mest seriösa källan eftersom de i stor utsträckning bara är ett annat ansikte för det idag "etablerade" samhället. De är fientliga mot alla nationella krafter och ser helst smärre nödåtgärder utförda av de högst ansvariga för misären, de etablerade partierna, än att dessa jagas väck och ersätts med ansvarstagande patrioter.

    Problematiken tas upp i denna diskussion, http://www.frihet.nu/forum/1421514548/2098398984/sida/1.html#post1111267528 , liksom i denna artikel, http://www.frihet.nu/grupp/1772168582/blogg/visa/0026332971.html

    Vi behöver inte socialdemokrater med suspekta agendor i framtidens maktpositioner, vi behöver byta ut dem - helt.

    SvaraRadera
  2. Klart vi har rätt! De andra, den stora hjärntvättade massan har ju fel! :)

    SvaraRadera
  3. Tjena! Hittade din blogg igår på Nordisk. Har läst allt ifrån början till slut och jag gillar din blogg starkt. Kommer absolut att fortsätta följa den. Kan garva som fan åt en del inlägg och sen bli förbannad åt vissa inlägg på artiklar du lagt upp. Inte på dina åsikter men hur andra beter sig, tycker och tänker.

    SvaraRadera

Kommentera gärna om ni vill.