söndag 19 december 2010

Handla julklappar.

Vilken underbar dag.

Snön öser ner utanför och jag slipper handla mer julklappar. Det är underbart att slippa stressa. Julhandeln påstås slå rekord varje år men jag är rätt skeptisk till det. Har köpt tre stycken klappar hittills och det är mer än jag planerade från början. Jag sparar mig hellre till mellandagsrean.

Men i år har jag faktiskt köpt två stycken till andra än mig själv. Till mig själv köpte jag 18 kilo vikter till skivstången. Det känns i alla fall som det är en nyttig julklapp. Beställde från Gymgrossisten och fick rabatt.

Gå in via länken nedan och ange "julklappar2010" som kod när du beställer så får du 50 spänns rabatt om du beställer för över 500 kr. Detta gäller speciellt P. som tycker att jag säljer ut min själ varenda gång jag delar med mig av något tips där han kan spara pengar...




Annars kan jag rekommendera en överfallssprej som julklapp. Det är en billig livförsäkring i dagens samhälle.


Bodyguard.nu




Barometern
, DN, HD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna om ni vill.